Tiltræk (nye) kunder til dit Padel Center

Hvis du driver et padel center og ønsker at det skal vokse, er det vigtigt, at du hele tiden tiltrækker nye potentielle kunder til din forretning.

Een af dine muligheder er via en QUIZ.

Du kan prøve et eksempel ved at klikke på knappen herunder.

Benefits ved en QUIZ

Et padel center minder på mange måder om andre typer forretninger. Det handler om at opbygge en loyal kundebase, som udvikler den gode vane at foretrække DIG fremfor dine konkurrenter.

Og helst hver gang.

  • Tal om andet end pris & rabat!
  • Lang levetid
  • Opbygning af kundedatabase
  • Uhøjtideligt
  • QUIZ’er er nemme at dele
  • Værdifuld viden om målgruppen
  • Retargeting på Sociale Medier, Google m.m.
  • De adskiller dig fra konkurrenterne

Derfor virker QUIZ’er

Der er flere gode grunde til at QUIZ’er er super effektive…

  • vi er nysgerrige
  • vi elsker at vinde
  • vi elsker at få/have ret
  • vi elsker at tale om vores interesser
  • QUIZ’er er hyggelige og sjove

Padel QUIZ emner

Der er mange emner du kan bruge til din QUIZ. Herunder et par stykker til inspiration, hvis du er i padel branchen. 

  • Test dig selv i padel regler
  • Hvad ved du om padel udstyr?
  • Hvilket padel bat er det rigtige for dig?
  • Hvilken type padel spiller er du?
  • Hvilken type padel partner er du?

Vi er jo ikke alle ens…

Du skal behandle dine kunder ens ved at behandle dem forskelligt

Det får du mulighed for, når du ved noget om dine kunder. Viden du kan få gennem eksempelvis en QUIZ.

9 måder at sprede din QUIZ

Der er mange måder at sprede en QUIZ på.

Herunder finder du en oversigt over 9 mere eller mindre oplagte måder at give din QUIZ vinger. Du kan starte med én måde og så arbejde dig videre derfra. Jo mere du er villig til at teste og til at være nysgerrig, desto bedre resultater vil du opnå.

E-mail

Din e-mail liste er et helt oplagt sted at kickstarte din QUIZ. 

Det bør være et af dine mål at få din e-mail liste til at vokse i forbindelse med en QUIZ.

Det giver dig mulighed for at markedsføre din forretning efter din QUIZ er overstået.

Sociale medier

Facebook er stadig én af de mest effektive platforme. Også ift. QUIZ’er.

Instagram kan også være en god platform, når du har de rette værktøjer på plads.

Facebook og Instagram fungerer både for organisk og betalt (inkl. remarketing).

Google

Hvis der er tilpas mange søgninger på ord, der relaterer sig til din QUIZ, skal du nok også overveje Google. Det kan være den hurtige (betalt) eller den mere langsigtede (SEO).

Google Display network er også en tanke værd.

QR koder

QR koder kan bruges i mange sammenhænge. Både på offentligt tilgængelige steder så som toiletter og omklædning, men også på forskellige fysiske handouts, såsom flyers, kvitteringer, kassefyld, posters, annoncer osv.

Banner Ads

Banner annoncer fåes i mange udgaver. Eksempelvis andres hjemmesider eller nyhedsbreve. 

Det er vigtigt at vurdere både kvaliteten af udbyderen og om målgruppen er spot on.

 

Print

Print mediet lever skam endnu og hvis der findes et magasin el.lign. der rammer din målgruppe, er det værd at overveje.

Husk at gøre det nemt at deltage. Brug evt. en QR kode.

Handouts/Flyers

Fysiske handouts er en oplagt trafik kilde. Det kan være alt fra eksisterende handouts såsom kasse bon’er, ordrebekræftelser osv.

Det kan også være flyers printet specifikt til formålet, visitkort osv.

Hjemmeside

Din hjemmeside er en no-brainer. Der findes mange forskellige muligheder og du bør bruge en del krudt på at konvertere din allerede eksisterende trafik.

SMS / Messenger

Både SMS og messenger har som udgangspunkt meget høje åbningsrater og en forholdsvis lav kontaktpris.

På mange måder en ideel kombination for at sikre en god konvertering.

Brug for hjælp til at lave din egen QUIZ?

Har du brug for at komme i luften med din egen QUIZ, så hjælper jeg dig gerne.

Du finder kontakt info her.

Klik her, hvis du foretrækker, at jeg kontakter dig.