Kontakt

Steen Olesen

Jeg har slået mine folder i digital markedsføring i de seneste mere end 20 år og har haft fornøjelsen af at arbejde med de fleste discipliner.

Jeg er mest “fisk i vand”, når der er en god sammenhæng mellem indsats og udbytte, og når udbyttet ikke kommer slentrende flere år og mange millioner kroner senere.

Og lad mig bare være ærlig: Jeg er ikke den rette, hvis du har planer eller ønsker om at skabe det nye Apple eller drømmer om at lave en pendant til Nike eller Adidas.

Mange kalder min favorit disciplin: Direct response marketing.

Direct Response Marketing

Find de rigtige kunder, på det rigtige tidspunkt med det rigtige budskab – og få dem til at “handle” med det samme. Gerne online. Handlingen er målbar og kan udtrykkes på flere måder: et klik, en tilmelding og/eller en dankort transaktion.

Drømme samarbejdspartner

Mit hjerte banker et slag ekstra og et slag hårdere for e-mail markedsføring. E-mail markedsføring er og bliver én af de mest effektive måder at skabe resultater på og hvorfor gøre det sværere end det behøver at være?

Hvis du har en spændende opgave, du gerne vil have hjælp til at løse, hører jeg meget gerne fra dig.

Og hvis du oven-i-købet passer på min beskrivelse af en drømme samarbejdspartner, vil jeg glæde mig ekstra meget til at tale med dig.

Hvis du er min drømme samarbejdspartner vil du nok nikke genkendende til hovedparten af nedenstående karakteristika.

  • Du er nysgerrig
  • Du er ikke bange for at teste nye ting
  • Du driver en virksomhed og vil gerne være (mere) synlig for din målgruppe
  • Du vil gerne tjene (flere) penge OG glæde din målgruppe undervejs
  • Du ønsker at skabe og vedligeholde gode relationer med din målgruppe
  • Du ønsker at øge værdien af din virksomhed
  • Dit mål er, at DU styrer din forretning. Ikke omvendt

Hvis du samtidig også har det svært med personer, som matcher nedenstående, så tænker jeg, at vi kan blive et godt match og så glæder jeg mig allerede til at møde dig.

  • Du er doven (på den ufede måde)
  • Du er ret godt tilfreds med status quo
  • Du er fast besluttet på, at e-mail marketing ikke fungerer for dig og din forretning
  • Du ved næsten alt i forvejen og har det bedst med personer, som mener det samme som dig
  • Du foretrækker det kendte og prøver sjældent nye tiltag
  • Dit glas er halvt tomt