vind brunch på molskroen for 2 personer

Det eneste du skal gøre er at klikke på knappen herunder og udfylde med navn og e-mail.

Brunch menu

Friskbagte morgenboller, rugbrød, kanelsnegle og croissanter

Friskkærnet smør fra Arla Unika

Hjemmelavede marmelader

Molskroens store ostebræt med garniturer

Æble/ingefær shots

Skyr rørt med citron og vanilje, coulis og granola

Frugtfad med dansk og eksotisk frugt

Blødkogte æg fra Trustrupgård

Små pølser fra slagteren i Højer

Udvalg af charcûterie med grov sennep og cornichons

Romaine salat med parmesan, croutoner og cæsardressing

Toast med krebsehaler og aioli

Røget Færøsk laks med lynsyltet agurk og peberrodscreme

Lun postej med champignon og bacon

Macarons og hindbærsnitter a la Molskroen

Små pandekager med sirup

9 måder at sprede din QUIZ

Der er mange måder at sprede en QUIZ på.

Herunder finder du en oversigt over 9 mere eller mindre oplagte måder at give din QUIZ vinger. Du kan starte med én måde og så arbejde dig videre derfra. Jo mere du er villig til at teste og til at være nysgerrig, desto bedre resultater vil du opnå.

E-mail

Din e-mail liste er et helt oplagt sted at kickstarte din QUIZ. 

Det bør være et af dine mål at få din e-mail liste til at vokse i forbindelse med en QUIZ.

Det giver dig mulighed for at markedsføre din forretning efter din QUIZ er overstået.

Sociale medier

Facebook er stadig én af de mest effektive platforme. Også ift. QUIZ’er.

Instagram kan også være en god platform, når du har de rette værktøjer på plads.

Facebook og Instagram fungerer både for organisk og betalt (inkl. remarketing).

Google

Hvis der er tilpas mange søgninger på ord, der relaterer sig til din QUIZ, skal du nok også overveje Google. Det kan være den hurtige (betalt) eller den mere langsigtede (SEO).

Google Display network er også en tanke værd.

QR koder

QR koder kan bruges i mange sammenhænge. Både på offentligt tilgængelige steder så som toiletter og omklædning, men også på forskellige fysiske handouts, såsom flyers, kvitteringer, kassefyld, posters, annoncer osv.

Banner Ads

Banner annoncer fåes i mange udgaver. Eksempelvis andres hjemmesider eller nyhedsbreve. 

Det er vigtigt at vurdere både kvaliteten af udbyderen og om målgruppen er spot on.

 

Print

Print mediet lever skam endnu og hvis der findes et magasin el.lign. der rammer din målgruppe, er det værd at overveje.

Husk at gøre det nemt at deltage. Brug evt. en QR kode.

Handouts/Flyers

Fysiske handouts er en oplagt trafik kilde. Det kan være alt fra eksisterende handouts såsom kasse bon’er, ordrebekræftelser osv.

Det kan også være flyers printet specifikt til formålet, visitkort osv.

Hjemmeside

Din hjemmeside er en no-brainer. Der findes mange forskellige muligheder og du bør bruge en del krudt på at konvertere din allerede eksisterende trafik.

SMS / Messenger

Både SMS og messenger har som udgangspunkt meget høje åbningsrater og en forholdsvis lav kontaktpris.

På mange måder en ideel kombination for at sikre en god konvertering.

Brug for hjælp til at lave din egen QUIZ?

Har du brug for at komme i luften med din egen QUIZ, så hjælper jeg dig gerne.

Du finder kontakt info her.

Klik her, hvis du foretrækker, at jeg kontakter dig.