6 Årsager til ingen eller begrænset succes med e-mail marketing?

Måske er du p.t. i en situation, hvor dit udbytte af e-mail marketing er ikke-eksisterende eller begrænset. Det kan der være flere årsager til. I de fleste tilfælde, skyldes det én eller muligvis flere af nedenstående:

1️⃣ Din liste er begrænset (og du ved ikke, hvordan du får den til at vokse)

2️⃣ Du er i tvivl om, hvad du skal sende

3️⃣ Du mangler inspiration til at optimere og skalere

4️⃣ Du er afskrækket af teknologien

5️⃣ Du tror ikke på (effekten) af e-mail marketing

6️⃣ Du er doven og får det bare ikke gjort

Punkt 5️⃣ og 6️⃣ kan jeg nok ikke rigtig hjælpe dig med.

Hvis dine erfaringer med e-mail marketing er fuldkommen modsat mine, så har jeg fuld respekt for det. Så håber og satser jeg på, at du har fundet et andet redskab, der fungerer for dig.

Jeg har egentlig ingen problemer med dovenskab så længe det handler om at opnå de bedst mulige resultater med mindst mulige indsats. Men dovenskab, hvor nogen forventer store resultater uden at ville investere hverken tid eller penge…

Sorry, DET tror jeg ikke på.